Tuesday, June 22, 2010

Kadang - kadang, hanya sekadar dgn emoticon smiley dan senyuman ikhlas sang sahabat,
boleh mengusir segelap-gelap dan sehitam-hitam awan di hati saya,
juga mampu meredakan sekuat-kuat ribut dalam jiwa saya........

Subhanallah, sayangnya Allah kpd saya, kerana mengurniakan saya sahabat seperti antum semua :) terasa diri x layak didampingi insan-insan seperti antum....

Dengan kasih sayang ini, saya akan kuatkan jiwa, kerahkan tenaga, berani melangkah ke depan...kerana saya tahu saya tidak bersendirian...demi perjuangan kita bersama...




Thanks 4 always been there 4 me, n please do stand by me.........

1 comments:

Zinnirah Al Jannah (".) said...

Ya ALLAH...
Engkau mengetahui bahawa hati-hati ini telah berkumpul kerana mengasihiMU,
bertemu untuk mematuhi perintahMU,
bersatu demi memikul dakwahMU dan berjanji setia untuk menyokong syari'atMU.
Maka eratkanlah ya ALLAH akan ikatan hati-hati kami ini dan kekalkanlah kemesraannya.
Allahumma Ameen...



~Salam Rindu dari Terengganu~ ;)

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir